pondělí 20. července 2015

Bezva a vám pro radost

Úvod do Daníkova Bezva Krámu

Moje maminka odjakživa chtěla, abych se věnovala kreslení a malbě, ale já jí nikdy ne a ne poslechnout.
Dostávala jsem různé pomůcky, vodila mě do kroužků, naznačovala jaké bych mohla studovat výtvarné školy..."Ne, maminko, mě to nebaví!"

No a dnes tady sedím a v hlavě mi zní to, co už tolikrát "Zase jsi měla, maminko, pravdu" :-)
Až teď v dospělosti mě kreslení a malování doslova pohltilo. Kreslím každý den. Žiju tím a sděluju světu, kdo jsem, co mám ráda a o čem sním.
Má tvorba se zdá být dost různorodá. Ale vše je propojeno. Na všem se vyřádily mé tužky, pera, pastelky a štětce...a vše tvořím pro vás, vám pro radost ;-)

Na počátku všeho byly drobné kresbičky přenesené na šperky z plastu, kovu a dřeva...





...a jak to bylo dál?? To si povíme zase příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat